Pagina's

maandag 15 september 2008

introductie week






introductie week

Dinsdag 

eerste dag op school heb ik kennis gemaakt met mij klas.

Woensdag 

vrije dag

Donderdag

Hadden we een opdracht om een kartonnen wassenbeeld museum te maken. Een soort madame tussaud maar dan van karton. Ieder moest een eigen idool verzinnen en die dan natekenen op papier. Als je dat het gedaan ging je idool van karton maken ik had als idool Hithcock genomen. 

Vrijdag

Vrijdag zijn we naar Antwerpen geweest naar twee museums

De Verbeek foundation vond ik erg tof vooral het object met water wat heen er weer bewoog en de vierkanten platen met water. Wat ik alleen niet snap is dat de kunstenaar niks geprobeerd om met water en fotografie om te gaan. Misschien is dat een idee voor mij.




Geen opmerkingen: